Så jävla äkligt

Precis nu när jag skulle skriva så trilla en sjukt stor husspindel ner på sängen bredvid mig, så jävla äckligt. Alla jävla spindlar borde för fan dödas. Det var så äckligt att det döda den. Det riktigt knacka till när jag döda den.
Ahh så jävla äkligt.  Riktigt hårig och äcklig var den. Får sanera mitt rum efter detta. Kommer förfan inte våga sova i mitt rum mer.  Allt jävla skit kan hända på en och samma dag, jävla spindel och min underbara hund har precis fått cancer så hoppas bara nu att den är godartad så hon blir snabbt bra igen.

När hon kom hem igår efter operationen så var hon helt drogad och hon hade två jätte stora sår på magen och en kompresor. Det var inte så roligt att se. Kan bara sitta här och hålla tummarna för henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0