Jävla bussar

igår sov jag hos jane för att hon behövde hjälp med städningen nu till Andreas ska komma ner på onsdag. Imorse när jag skulle åka till skolan från staffanstorp träffa jag Jenny en gammal klass kompis. Jätte trevligt, hade inte träffat henne på år och dar. Så vi satt där och snacka så efter en stund kom vi på att bussen skulle nog ha varit här för en stund sen så jag ringde skåne treffiken så visa det sig att det hade hänt en olycka på E22 så bussen hade inte ens kommit in i lund och vänt för att köra till Trelleborg så jag och Jenny stack ner till MC donalds och snacka gamla minnen. Sen efter fick vi ta bussen två timmar senare. Så jag åkte hem istället och sola hela min underbara kropp:P haha.
Nä nu ska jag dra mig till sängen och nanna. puss och kram alla.


Kommentarer
Postat av: christel

jag vill också sola och bli brun!!

2009-04-28 @ 10:33:03
URL: http://christelmua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0