Jävla pengar:(

Fan vad jag hatar att vara fattig!!
Har inte ens pengar att gå på min bal, sånt jävla skit.
känns som man jobbar röven av sig men ändå räcker inte pengarna till.
hade så gärna gått på balen också, men vad gör man om man inte har pengar??
Har en sån deppig dag idag när det känns som allt är skit, Har en sådan jävla huvudvärk som jag har haft precis hela dagen. Känns som någon slår mig med en hammare i huvudet hela tiden. Så himla jobbigt.
Och jävla plugget, ahh hatar det, ska bli så jävla skönt att slippa det.
Behöver bara stå ut två månader till sen är det slut.


Har iallfall hittat på något positivt idag, har planerat min student så nu är allt klart så jag inte behöver oroa mig:)




Nu är det nära:D


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0