Tisdag

Idag har jag varit i skolan och haft religion i en timme(kändes lönt) men det var nyttigt, gick igenom provet som vi ska ha på torsdag om Islam. Kan inte hjälpa det men tycker Islam är så tråkigt att läsa om så har så svårt att lära mig om det. sen kom jag hem redan vid 13.00 så satte igång en maskin tvätt och satte mig i solen. Tyvärr råka jag somna i stolen så var helt röd i ansiktet när jag vakna :P haha ser helt rolig ut, men får hoppas att det går över till brun imorgon :P Sen kom Stefan hem till oss och visa den fina bilen jag ska åka i på studenten, den är så fin :D får ta ett foto och visa er sen:) När han åkte hem fick jag plugga lite till provet:( tittar på härliga hem nu (lär mig så mycket :P) sen ska jag nog ta och bädda ner mig.



jävla stud ibland:P

PS: rekord med besökare idag:P
Älskar er alla:D

Kommentarer
Postat av: christel

jag har det uppskrivet sedan länge ;) du jobbar i helgen så vi kan snacka då... massa kramar <3

2009-04-21 @ 22:48:11
URL: http://christelmua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0