Trädgårdsarbete Blääää

Hejsan alla, Har hållit på i trädgården nästan hela dagen och det enda jag har gjort är att flisa grenar. Sen har jag övningskört med morsan en hel del. Vi fick åka till veterinären med Tess och Turbo för vi skulle se om de kunde ta bort stygnen. Sen när vi kom hem så gick Turbos sår upp så vi fick köra in med honom igen, Så han ligger här helt groggy. Stakaren ....



Ford focus som jag övningskör med:)

Tillägg:P
Det blev även lilla torg igår med morsan, Jane och Emelie, hade jätte trevligt fast jag var helt slut efter allt arbete.
 

Innan lilla torg:)



Världens äkligaste drink jag fick av Jane med påskmust och vodka (blääää)




Kommentarer
Postat av: christel

är det uppkörning snart? :)

2009-04-09 @ 21:11:27
URL: http://christelmua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0