intervju imorgon:D whiiii

Hejsan alla
I måndes ringde en som heter Johan som jag praktisera hos när han jobba på Godset. Men nu har han bytt arbetsplats och jobbar på Dannegården i Trelleborg. Han fråga mig om jag kunde hoppa in och jobba dagen efter men så kunde jag inte det så klart för jag jobba på sturup. Så fråga han vad jag gjorde på torsdag om jag kunde komma in till han för att han hade ett erbjudande till mig, så han ville ha ett möte med mig:D:D:D Snacka om att jag blev lycklig, Bara Ja jag kommer:D hoppas det nu gäller ett jobberbjudanden. Hade gjort mig så lycklig, och är så nervös nu. Håll nu tummarna för mig:D

Dannegården


Kommentarer
Postat av: Annie

Ååh jag håller alla tummar jag har!! Hoppas hoppas

2009-08-13 @ 10:13:41
URL: http://anniesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0