Wiie, älskar livet:D

Den senaste månaden har varit den roligaste, slitsammaste och jobbigaste på länge. Har hänt så mycket att min hjärna knappt har hunnit med i svängarna:P Har fått jobb på Dannegården som kock, ska börja där om en vecka:) Men har redan börjar extrajobba där nu innan samtidigt som jag extrajobbat på sturup, så det har blivit mycket jobbande och mycket slit men det har det absolut varit värt. Sen ringde Johannes mig en kväll och berättade att vi ska åka till nya zeeland den 26 oktober och att vi båda ska få jobb där på samma arbetsplats och boende kommer att bli fixat. Så vi ska vara iväg i nästan 8mån:D Snacka om att det blev mycket på en och samma gång:) Blev så jäkla lycklig med allt detta, men det är mycket som ska fixas om man ska iväg så länge så nu är det bara till att jobba ännu hårdare så jag får ihop pengarna. Ska bli så jäkla kul:D:D älskar verkligen livet när det går framåt för en:P Hade aldrig kunnat se att detta skulle kunna hända mig:D Och så klart att jag har världens bästa kille som har lagt ner tid och energi för att han verkligen vill att jag ska hänga med han och att det även ska bli en jäkla upplevelse för mig. Nä fan vad jag älskar Johannes:D



Såg att denna bilden hade blivit utlagd på facebook :P

Måste bara påmina om att jag verkligen har världens underbaraste vänner. Ni ställer verkligen upp till 100% om det är något och gör mitt bästa för att hinna med er, det lovar jag, har haft mycket med jobb nu bara. Men snart börjar jag på Dannegården och då är jag nästan ledig var helg:D Kommer ängna er så mycket tid jag kan då, det lovar jag:D
Puss puss alla!!!!


Kommentarer
Postat av: christel

vi tycker om dig också fanny :D

2009-08-30 @ 17:09:47
URL: http://christelmua.blogg.se/
Postat av: Lisa

Haha bilden talar för sig själv:D

Hade en riktigt trevlig kväll iaf som alltid man har tsm med er:) <3

2009-08-31 @ 19:35:22
URL: http://chokladminpassion.blogg.se/
Postat av: Lisa

Haha bilden talar för sig själv:D

Hade en riktigt trevlig kväll iaf som alltid man har tsm med er:) <3

2009-08-31 @ 19:36:01
URL: http://chokladminpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0