Julveckan

Hej alla

denna veckan har jag knappt haft någon villostund över huvudtaget.
I måndes åkte jag och hjälpte mamma att julhandla. Hatar att handla men får väll ställa upp!!

Sen fick vi satt vinterdäck på min bebis:P sen fick jag åka hem och duscha och klä mif fint sen köra till malmö för firmafest med dom på hotel duxiana.
Vi möttes på hotel duxiana i malmö sen fortsatte vi till bowlinghallen på entre. Kom sist första gången men vafan det är meningen att man ska ha kul:D

Efter bowlingen blev det mat, Jag fick Hälleflundra med råris och saffransås. Var fatiskt helt ok. Vi fick även dessert, godis och en massa sprit:P träffa även marco Patriks gamla lumparpollare i baren. Beställde en sur drink men fick ändå en söt drink. Han kanske är jätte trevlig men inte särskilt smart får jag säga.

När vi var klara så tog vi taxi till mello jello på lilla torg och så fick jag en longiland och fyfan vad den var stark som tur var så kom min älskling inrusandes och tog den från mig (typ) hihi.

När dom stängde stack vi in till etage kanske inte för deras ålder men fafan vf ska man bry sig om vad andra tycker:P Och jag träffa hur många som helst. Theres och Amanda från lågstadiet och Lars och även henrik och håkan. Var riktigt trevligt. Och fick dansa loss rejält:D haha

På natten sen så fick jag och Patrik sova gratis på hotel duxiana i malmö. Hade annars kostat oss 2600kr för en natt. kändes rejält lyxet:D fick en rejäl bakfyllefrukost dagen efter och det var det bästa:D

Tyvärr orkar jag inte skriva mer nu men kommer uppdatera.

puss och kram fanny


Kommentarer
Postat av: christel

lika bra som den i göteborg? :)

2009-12-27 @ 17:22:12
URL: http://christelmua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0