Uppdatering:)

Hej Alla
Nu har jag äntligen FLYTTAT hem till min underbara syster Jane i Staffanstorp. Tyvärr så har vi inte kommit på var vi ska ha mina klädder så just nu ligger dom i två stora svarta säckar på golvet. Man måste ha tid på morgonen för det tar tid att hitta vad man ska ha på sig:P hihi men trivs annanrs jätte bra där ute. bott där exakt en vecka igår:) Blir filmkväll snart tjejer:D

Har jobbat mycket nu dom sista tre veckorna och en sista vecka blir det ju också. Slutar nu den 19 för dom som inte vet. Så börjar det nya året som Arbetslös!!! aja vad gör man.

Fick en helt underbar fredagkväll och lördagsmorgon av min underbara Älskling. På fredagen efter jobb så kom jag hem till Patrik efter en lång arbetsdag, var väll inte där från vid 22 tiden. Då säger Patrik till mig att jag ska gå in och ta en lång varm dusch så skulle han ge mig en liten överraskning sen. Och när jag kommer ut ur duschen sen så har Patrik lagt ut ett stort lakan över hela sängen, tänt en massa ljus, satt på love music och hällt upp två  champanjglas:) Så säger han till mig att jag ska lägga mig ner så han kan ge mig helkroppsmassage. SÅ HIMLA GULLIG!!! Blev bara så himla glad. Du är bara gulligast sötnos. Så jag fick massage sen i 1.5 timmar:) helt underbart. 
Sen på morgonen så väcks jag av att få frukost på sängen. Och då fick jag äggröra (min favorit) och en macka till med Barvo:) 
det förgyllde hela min helg:)

I Lördes sen på kvällen festa jag en stund hos Diana:) var riktigt trevligt, men fick bli en tidig kväll som jag skulle upp och jobba dagen efter.

Fick jobba för första gången ute på sturup i söndes. Var riktigt trevligt att träffa alla gamla jobbarkompisar:) har verkligen saknat er. Men kan inte hjälpa det, själva jobbet är bara så drygt. trodde aldrig att jag skulle få sluta, tiden gick så långsamt!!

Uppskattar verkligen att dom vill ringa in mig till sturup och helst nu om jag ska sluta på dannegården. men det känns verkligen som jag tar ett steg tillbaka. På Dannegården får jag lära mig något nytt varjedag och det får jag verkligen och jag känner att jag utvecklas, men på sturup kan jag inte utvecklas mer och på ett jobb vill man göra det. 
Men ska faktiskt inte klaga har ju helt underbara arbetskollegor(K)

Nä det får räcka för denna gången:) 

bara så ni vet kan det bli lite mellanrum mellan uppdateringarna för har ingen data där jag bor nu men ska försöka hinne så fort jag har tillgång till en:)

Puss och kram på er alla(K)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0