Hejsan alla

Förlåt att jag inte har skrivet på länge. Har haft fullt upp med att söka jobb, jobbat, festat, träffa johannes och kompisar.  Men nu fick jag en liten tid över:) Jane fyllde år í fredes så hon hade 70-tals fest, Var sjukt kul. Johannes hade den bästa utklädnaden:P Han gick verkligen in för det::) Men det är kul. Och Johannes fråga mig samma dag om jag ville hänga med han till Nya Zeeland:) Blev helt överlycklig så söker jobb nu som fan på nya zeeland så jag kan hänga med han:) Sen har jag och Johannes kört go cart, skit kul. Och jag vann!!! hihi:P Sen har jag varit på skånes djurpark med johannes. Det var så mysigt. Bara han och jag gå bland djur en hel dag. Åkte rutchkanna så var lite barnslig men man måste kunna bete sig som ett barn ibland:P Sen träffa jag Jenny idag, Var jätte trevligt. Hade inte träffat henne på jätte länge. Sen fick jag ring Lisa och fick höra hur hon hade det på sin resa:) roligt att höra att allt var bra med henne efter allt festandet utomlands.


Vist är vi snygga:P


'Nä nu ska jag kolla på film och äta chips och dippa:D

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0