tisdag, onsdag och födelsedag fredag:D

Tisdes jobba jag morgon. Sen åkte jag hem till Johannes på kvällen. Blev försening med tågen så jag kom inte ditt från 23.00. Men blev så glad att träffa johannes när jag kom fram. När jag kom till Hässleholm så satt Johannes, Affe, Sara och hennes kompis på en bar så kom ditt där. Hade så jäkla trevligt. Sötnosen och hans kompis Affe hade redan börjat dricka sen 12 på dagen så han var på lyret när jag kom ditt:P haha. Men det var jätte kul, och även få träffa hans kompisar:D Senare på natten stack vi hem till Affe och fortsatte att festa. Fick dricka en massa limoncello:P sen vid 4 decka jag av att jag var så trött som jag hade jobbat så decka bakom Johannes rygg. Senare vakna jag i affes säng. Då hade dom varit så gulliga och lagt mig där inne. Sen kom Johannes in med jämna mellanrum och snacka lite med mig:) så gullig han är(K) Sen åkte vi hem kl 08.00. Då sluta dom festa!!

Onsdag kom vi upp vid 14.00 tiden och stack till skånes djurpark. Var jätte mysigt. Men sen ringde Johannes mossa helt förtvivlad. Då hade det blivit översvämning i hela deras källare så där låg 10cm avloppsvatten. Så vi fick skynda oss hem och fan vad det lukta äkligt. Men vi fick nått så där koll på vattnet så det inte spred sig in på johannes rum innan spolbilen kom. Sen efter dom hade varit där fick vi skura golvet och skrapat ner allt vatten i brunarna.  Sen fick vi glass och jordgubbar som avslut på denna dag:D

Igår fyllde jag år:D fick frukost på sängen o´ch underbara presenter:D sen fick jag jobba. och efter det när jag kom hem kom lite gäster så vi åt tårta och hade trevligt tillsammans:D Fick en underbar födelsedag:D
Tack ni alla som gratta mig:D
puss och kram

Kommentarer
Postat av: christel

grattis igen :D

2009-07-04 @ 19:18:33
URL: http://christelmua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0