2 studenter :)

hejsan
har hänt mycke denna veckan så har knappt hunit skriva. i tisdes var jag på student hos Elin och gratta henna. Hade jätte trevligt. Åt mycket mat och drack mycke cider:P Sen i onsdes var jag på ven som jag skrev:) Sen i torsdes kom Johannes hem till mig på kvällen efter han hade slutat och sov här. Han är så gullig, ska fixa alla smörgåstårtorna till min student helt gratis. Så jävla gullig han är:) Tycker om dig sjukt mycket sötnos (K). På morgonen åkte vi till Trelleborg och skulle hälsa på Johan som jobba på godset när jag praktisera där. Var jätte trevligt att hälsa på han och se var han jobbade. Han fick även mitt nr ifall han skulle behöva lite extra hjälp, så himla bra. behöver allt jobb jag kan få. Därefter åkte vi och käka lunch. jätte gott vad det:) sen åkte han och jobba så åkte jag till Annies student och firra henne. Så söt hon var. Hon hade gjort sin klänning helt själv, så jäkla duktig. Åkte även ut på Hipp på kvällen med Annie så vi fick dansa loss lite;P

Elin på sin student:)

Annie på sin student:)

Idag fick jag sålt min moppe:D Så himla skönt. Behövde verkligen pengarna så jag kan köppa mig en cykel nu efter studenten så jag kan cykla till jobb:) Nu är det bara 6dagar kvar till studenten, GUD vad jag längtar:D

Puss och kram (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0