Rolig helg:)

Har haft en jätte rolig helg, med fullt upp att göra hela tidden:D I fredes kom Tess hem kl 10 så vi åt goda bullar till frukost tillsammans. Var så roligt att träffa henne. Hade inte träffat henne på nästan 4 mån. så vi la oss och sola och berätta allt intressant som hade hänt sen sist:) Sen åkte vi in till malmö och så fick jag ett par skor av Tess:D de var så fina:) Sen fick jag träffa Pontus (hennes kille) för första gången på 3 år, så det var på tiden:P så vi stack och åt och sen åkte vi och två kompisar till Tess och Johannes och spela mini golf, var jätte kul, kom på 3:e plats:D Sen stack vi till en bar där Pontus kompisar satt och tog några drinkar. Hade så himla kul. Sen stack vi till KB och fick pröva en ny shot som Johannes gav mig, den var farligt god:P Sen blev jag rätt full så vi åkte hem, Tess var så snäll och körde:D

Sen i lördes kom jag upp 9 och fick med johannes upp. tyckte så synd om han:P Han är så gullig. Så han hjälpte oss att flytta cement. och sen körde han och jag till sorteringen och kasta en massa saker. Sen körde vi och hämta en cykel som jag fick låna:) Så jag kan cykla till jobb nu var dag:) Sen när vi hade gjort det kom jag hem och gjorde mat till mamma och annelie. Sen åkte till malmö för att festa med Lisa. Hade skit skoj. Träffa även Lars som jag inte träffat på 3.5 år. Så det var sjukt roligt. Sen på kvällen blev breeze utgången. Hade så jäkla roligt. Åkte hem 5 på morgonen till lisas mamma och sov där.


Vakna 10.00 på morgonen av att lisas mamma vill komma in och säga hej, och även säga att hon var tvungen till att åka ivägg. Så jag gick upp sen åkte jag hemåt 11. hade så ont i fötterna när jag kom till homeja så fick ta av mig skorna. men sen så var asfalten så jäkla varm så fick ändå så jäkla ont i fötterna. Sen när jag väll kom hem så kom jag på att jag ställt cyklen vid busshållplatsen:( så jag fick gå tillbaka sen men fick på mig ett par andra skor:) Sen kom Steffan och hjälpte mig och kolla cyklen så där inte var något fel på den. Efter det fick min mamma mig till att laga mat igen till familjen. Men sen fick jag lägga mig på soffan och där dekka jag i 2-3 timmar. Var så himla skönt. Sen fick jag en kick så jag börja rensa ut ur mina lådor. var så himla skönt. men höll på i 3 timmar till kl halv 1på natten. Duktig jag är:P ahah

Sen har jag bara jobbat idag och fick träffa Johannes en lite sväng. Saknat han så mycket::P
Fan vad tycker om han. är så kär, förälskad, lycklig på en och samma gång:D
älskar dig Johannes(L)

Får ha det så bra alla.
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0