Stan idag:)

Hejsan hoppsan :D
Idag blev min svensklektion inställd så sluta redan 12 idag:) så blev jag överraskad av Jane som kom och hälsa på. Så hon drog ut mig på Trelleborgs gator för att shoppa lite kläder. Fick 4linnen och 1 par leggens. Så snäll syster man har:D Sen fick jag även köppt halsband, ring och skor till studenten. Skönt att allt är klart, bara 11dagar kvar:D Sen kom jag hem fick pratat med morsan och Elvis så blev det mobilia nästa:P Är helt slut nu:P Så nu ska jag lägga mig i sängen och drömma gott:P

puss och kram

Det är fan vad man kan bli besviken ibland. Är så ledsen att folk inte kan respektera vad som får komma ut och inte komma ut. Blir svårt att lita på människor. De man tror aldrig skulle skvallra gör det. Så man ska se upp vem man litar på.


Kommentarer
Postat av: christel

man kan inte lita på någon :(

2009-06-02 @ 16:45:29
URL: http://christelmua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0