Studentveckan

Måndag
I måndes åkte vi ut till Dalabadet i Trelleborg med klassen, parallelklassen och mentorerna och gjorde lekar och umgicks och hade trevligt. Synd att det regna bara som vi var ute men det gick bra iallafall. Efter det träna vi till spexet. Fick i hop dansen så den blev bra.  Sen åkte jag hem, gjorde vid mig, träffa Lisa en stund och åkte sen till Dennis student:) Var jätte trevligt. Träffa Tobias en vän som jag bara har träffat hos Dennis. Jätte trevlig, ska kanske börja jobba hos oss på ssp cafe på sturup. Ska bli jätte roligt. Ska börja provjobba imorgon. Behöver verkligen lite killar till jobb, vi är ju bara tjejer. Så firra vi Dennis iallafall:) jätte trevligt. Sen skulle jag åka till trelleborg med sista bussen till trelleborg från staffanstorp. Full var jag. träffa en tjej där som jag börja snacka med för jag hade tråkigt. Men det var trevligt. Men sen hoppa hon av i svedala så jag gick fram till busschaffören och snacka. Fick ju göra något påvägen:P Sen när jag kom fram till Trelleborg så kunde jag inte stå på benen så Andy fick komma och hämta och bära in mig. Hann komma in i 5min sen fick alla gå för att vi var för högljuda. Sov hos Calle i trelleborg.

Tisdag
Gick jag upp hos calle duscha och byte om till cowgirl:D Gick hem till Hanna kl 09.00 och klasskamraterna börja supa, som tur var så gjorde inte jag det. Var så bakis så jag var full så det gjorde inget:P gick ner till skolan och visla i våra visselpipper. kom ner till S:T nicolai och samlades. Sen ställdes vi upp och gick paraden. Hade så himla kul. Sprang och skek O A OAE vi är resturangare tills jag var helt slut. Vi gick ner till söderslättsparken och väntade på att vi skulle bli fotade i våra utklädnader. Under tiden sprang alla runt och spruta vatten på varandra och jag klara mig till precis innan vi skulle bli fotade. Jag blev helt dyngsur. Och som jag frös, fy fan säger jag bara. Så när jag kom hem sen så var jag helt utmatad. ¨Så klart då så skickar min lillebror ett sms om att de ska spela up sin musikal om en halvtimme. Så det var bara att huta sig upp ur sängen och åka till elvis skola. Sen när vi kom hem så gjorde jag och morsan cheese caken till min student. Så ringde Johannes mig halv tio på kvällen och ville träffa mig så hans polare på jobb kom och hämta mig och körde mig och johannes till tåget. Så vi kom hem till han kvart över tolv. Så vi drack nån cider tillsammans och hade det mysigt.

Onsdag
Jag vaknar upp hos johannes kvart i 7 och duschar och gör vid mig och sticker till söderslättshallen i trelleborg och spelar bränboll. Losa totalt mot bygg men det var kul. Åkte till vårdcentralen och sen hem. Han bara byta om sen åkte jag till dalabadet så jag var där 18.00. Hade sjukt roligt förutom att min klass var lite mobbad:P haha Blev sjukt full, men hade sjukt roligt. Åkte hem så jag somna 2.

Torsdag
Gick upp 06.30´. Åkte in till trelleborg så jag var där halv tio. Kolla på alla spexen och spela även upp vårt eget. Synd att jag var så jävla bakis så jag låg efter alla andra:P haha men det var kul ändån:P Sen kom där dit ett band så där blev ett jävla tryck. Hade så jäkla roligt. Där blev ett sånt jäkla tryck där inne och där var en tjej som kasta upp sina troser på sen:P haha Så pinsamt:P  Sen åkte jag hem till holmeja och fick villa någon timme sen gjorde vi klart det sista till min student och duka upp och pilla med de små detaljerna som var kvar.

Torsdagnatt till Fredag
Drömmde att jag vakna upp och hör ett stort dunst utanför. Så jag springer ner för trapperna och kollar ut genom fönstret. Då visar det sig att hela partytältet har gått i sönder och att hela vår dukning hade gått i sönder. Så börjar stor gråta för nu har vi ingenstans att sitta och så lite tid att ordna det. Så vaknar upp och stor gråter från för drömmen. Men somnar om efter en stund igen.

Fredag
Jag vaknar upp och duschar, rakar mig och gör en ansiktmask. Sen hör jag min mamma skrika HJÄLP!!! Då hade tältet rasat där ute så alla här hemma fick hjälpa till att bära in hela dukningen och alla bord och stolar. tyckte så synd om dem. Sen fick jag rusa in och börja sminka och göra vid mig sen kalla morsan så hade dom dukat upp jätte fint på altanen med champanj och frukost:) så guliga dom är. Sen körde Danne mig och Alexandra hem till Calle så hade hela klassen champanjfrukost tillsammans och skrev i varandras mössor. Efter det gick vi och fotades enskilt och klass och drog sen vidare och åt med klassen och mentorerna. Var jätte trevligt, synd att jag blev så full bara för att jag fick inte dricka något av min lärare:P Då ringde min pappa såklart och skulle förstöra, med att säga att han inte viste var min skola var så att han troligen inte skulle komma, (som han inte gjorde). Men det sket jag i, vad fan e han, har andra som jag kan lägga min tid på som bryr sig om mig:) Sen åkte vi i klassen hem till Calle och chilla och tog det lugnt tillsammans och laddade upp till trappan som vi skulle göra nästa. Vi fick vänta en bra stund innan vi fick gå in i skolan så ärlig talat fundera jag på att inte åka flaxk senare för att det regna och blåste så mycket. Men när vi väll tod det steget ut på trappan så sket jag i att det regna och blåste jag bara skrek och sjöng i glädje och stod bara där i min klänning:P Sprang bort till min skylt efter och kramar om alla men mitt i alltihopa så ta Johannes och Tobias upp mig på deras axlar och en med en virveltrumma framför börjar spela, alla bara tittar på mig och flytar sig medan de eskorterar bort mig till flacken. Riktigt häftig var det:D:D kunde inte blivit mer överraskad, Jane är underbara som planera detta för mig:D De lämna av mig fint uppe på flacket och sen bar det av:D Stod  och dansa i regnet så jag blev helt blöt så morsan springer fram till mig och säger att man ser rakt igenom:P haha typiskt mig :P Så hon slängde av sig sin jacka som jag fick om mig. Men gud vad roligt jag hade på flacker:D Sen åkte jag hem i stefans corvet, så himla fin:D När jag kom hem så stod de fina smörgåstårterna som Johannes och Johan hade gjort och de flesta av gästerna hade kommit som jag fick krama om. Och sen festa och åt vi allihopp. Hade så himla roligt, sjöng, löste gåter som Jane gjort och snacka och hade trevligt. Sen blev det Kristall som utgång på kvällen, Blev ett jäkla gäng, och roligt hade vi:D Gick inte och lade mig från 07.00 på morgonen. Ville inte ta av mig mössan:P haha

Så deta är min studentvecka.



tack till er som har ställt upp för mig och varit där i mina svåra stunder. Älskar min familj högt, och min Johannes så klart;P

Puss och kram allihoppa (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0