Ven :) :(

Hejsan alla:)
var på ven hela dagen igår, hade jätte skoj. fick pröva olika sorters getost och fick även smaka pasta som dom gjorde sjävla på ön. Var super dupper gott... Jag fick även mitt första dopp i havet. Var faktiskt riktigt skönt:) inte alls farligt kallt som jag trodde att det skulle vara. Det västa var att det var sten hela vägen ut så fick jätte ont i fötterna:( men det var det värt:P Vi spela även lite fotboll och tyvärr så skulle freddie få en boll rakt i ansiktet så han svimma av sen såg vi att hans ena öga blev brunt, Blev jätte oroliga och fick ringa 112 så ambulansen fick komma. Snacka med han senare på kvällen på telefon och det var ett blodkärl som har sprukit i hans öga så han kunde inte se med det ögat:( tycker så synd om han och det är en liten chans att han inte får tillbaka sin syn. så himla hemskt och det är så typiskt att det är precis innan studenten, Får troligen träffa han på måndag och se hur det är med han. Men annars hade jag jätte trevligt på den lilla ön. Har lite ont mellan bennen bara för dom jäkla sadlarna på cyklarna var sjukt hårda. sjukt jäkla ont har jag.....

Puss och kram alla:D

Kommentarer
Postat av: Liisa

Fanny, omöjligt att få tag i dig :)

Jag skulle säga att jag gärna kommer på fre till studenten, de fixa sig! Du kan ju höra av dig om du vill hitta på något imorgon?:) <3

2009-06-04 @ 23:04:31
URL: http://chokladminpassion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0