25 dagars m.m.

Hejsan:) i måndes var det 25 dagars:D var hemma hos calle och festa till det, hade sjukt kul, synd att jag blev så tröt så tidigt bara. Adam kom typ redan halv 2 för jag ville hem så, men så är det om man går i skolan samma dag:P När vi kom hem till Adam så satte jag, lince, Anden och Adam och snacka och åt natta mat så vet inte hur vi kom in på det men vi satt säkert i en halv timme och snacka om vf man hade sex, om det var för kärlek eller njutning, killar:P haha.

    

Idag så var jag med Malin och gick på stan:D hitta en jätte fin klänning som jag ska ha till studenten men så hade dom inte i min storlek så dom ringde in till varenda JC affär i malmö och till slut hitta vi en affär som hade ett plagg kvar som var i min storlek, Sån jävla tur:) så ska åka in imorgon och handla den. Längtar:P sen var jag hemma hos Malin och färga håret och fick både jätte fina klädder, väskor och även alla hjärtans dag present :) så himla gullig:D älskar dig malin:D och de hade små kattungar som var så jäkla söta, var tvungen att ta bild på dem:)




Vad tycker ni???


Kommentarer
Postat av: christel

jättefint :D

2009-05-22 @ 00:19:04
URL: http://christelmua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0