BALEN:D


Hejsan alla
hade så jävla roligt igår :D det var den bästa dagen i mitt liv hitintills, hade så skoj :D Alla var så fina :D
Men innan jag skulle iväg så var dagen så hektisk. I slutet stod morsan och tog på mig skorna, Jane gjorde vid håret och jag tog på mig klänningen :P Men jag kom i tid, men sen när jag kom dit kom jag på att jag glömt kvittot och legget !!! Så morsan fick köra hem och komma igen. Så tacksam :D annars hade jag ju inte kunnat dricka på kvällen :P haha När jag kom ditt så drack vi skumpa utanför Grand Hotel och tog lite foton, När vi kom in sen tog jag, Camilla och Cecilia ett foto av en fotograf:) Vill bara få hem fotot så jag kan se hur jag blev :P Vi gick och satte oss och åt kl 19. Tyvärr blev jag inte impad av maten, men det gick att äta. Efter det blev det kaffe medan dom gjorde i ordning salen så vi kunde dansa. Sen jäklar i det :P Dansa, drack och hade så jävla kul:)  Min klänning var jätte fin men den höll på att glida ner hela tiden när jag dansade. Så jag råka ge Andy en lite show på golvet :P så jävla pinsamt!!!! Men jag förgyllde väll hans dag så får se det positivt :P haha. Åkte hem halv 2 och somna på två sekunder när jag kom hem och sov helt underbart :P Jag vill tacka Christel för den underbara sminkningen, blev så fin :D  Och håret av Jane :D


 




Patrik och Alexandra

Camilla, Jag och Cassy

Jag, Alexandra och Cassy

Camilla och Jag

Andy och Jag

Alexandra, Diana, Jag och Malin

Jag och Max

Kommentarer
Postat av: christel

varsågod! så fina ni är!! :D

2009-05-10 @ 15:05:05
URL: http://christelmua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0