Förlåt!!

Hejsan alla
förlåt att jag inte skrivet på ett tag har haft mycket att göra:) I torsdes var jag på dejt med adam:) Var jätte trevligt, tror attt det gick jätte bra:) hoppas:P Vi kolla på film och berättade om oss själva och våra familjer. Dejten var inte så länge för att jag skulle till skolan dagen efter så fick gå och lägga mig hyfsat tidigt, tråkigt:(

I fredes efter skolan så kom jag hem och gjorde rabarberpaj som blev så jävla god, mmmm:) Sen kom Jane hem och vi satt och prata så kom vi in på pappa så berätta jag för Jane att jag hade försökt få tag på pappa i över två veckor och att jag börja bli orolig att han undviker mig. Så berätta Jane att pappa hade berättat för henne att han sakna oss jätte mycket och han verkligen ville träffas oss mer men att han inte kunde ( för att Maria han hjärntvättat han). Och det var en lättnad för jag fick bekräftat att han fortfarande älskar mig men en bevikelse att han inte gör något åt det. Så jag blev lite ledsen då, så jag börja dricka mer och mer vin när de från Varberg kom ner. Hade jätte trevligt med dem och vi åt och hade skit skoj.


 sen stack vi hem till Janes kompis frida och sjöng sing star:D och efter det så stack vi ut på breeze, och där blev jag jällar i det ¨på lyret:P Dansa på högtalarna och satt på golvet istället för stol:P  När breeze stängde skulle vi Jane tvunget gå och äta så vi stack till torget och käka kebab, så börja vi snacka om pappa så börja jag böla, så jävla typiskt mig när jag blir ful:P efter vi käkat så var jag så kiss nödig så jag sa till daniel att han fick hänga med och kissa så vi skulle gå ner på de toaletterna på torget men så var där låst!!!! så jag satte mig ner utanför dörrarna och kissa:P haha så jävla pakad. När vi kom hem sen så locka Daniel mig till att dricka upp den sista tecilan så vi drog var tre snapsar och efter det kommer jag inte ihåg ett piss. Morsan berättar dagen efter att Rogger hade försök gå in på toan men att den var låst så de hade knakat och kallat efter mig men att jag inte svara så de fick rycka upp låset så de kom in så ligger jag på badrumsmattan helt jävla dekkad och bara skriker HHEEEEJJJ när de kommer in, så morsan fick ledda mig upp i sängen.

Dagen efter när jag vaknar på morgonen av att Daniel stryker den tomma tecila flaskan under näsan. Höll nästan på att spy så jävla äkligt. fy fan!!! Därefter skulle jag jobba så bara att gå upp och´göra sig redo för att jobba men det var bara att åka in ( var fortfarande full när jag åkte till jobb). Jobba på sen åkte jag och festa på kvällan igen så mår inte toppen idag:( men det är väll själv förvållat:P

Puss och kram
 Fanny

Kommentarer
Postat av: christel

vilken helg! att du orka jobb, haha! :D



2009-05-18 @ 21:31:55
URL: http://christelmua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0