Hässleholm:D

Har varit i hässleholm hela helgen och umgåts med Johannes. Fick köra hans bil på små vägarna runt hässleholm och kolla utsikten, jätte fint var det. Sen fick jag träffa hans kompis storken som jätte trevlig. Söp till det och hade skit skoj. Kolla även på crusingen som var i hässleholm i lördes. Där var jätte fina och fräsiga bilar:) och så var där även siestan så fick lyssna på musik hela natten när dom spela, trevligt (not) :P Sen träffa jag ludde på vägen till malmö idag. Var år och dar sen jag såg han sist. Trevligt att träffa den killen, alltid lika glad och trevlig:P sen var det morsdag i dag så morsan, jag och Jane åkte ut till hundrastplatsen vid turningtorso och rasta hundarna sen åkte vi till limhamn och kolla på havet och snacka och hade trevligt. Efter det åkte vi till Svea i Svedala ochh bjöd morsan på planka. Sen blev Jane sugen på att åka till revingehed så vi köpte tårta, hämta upp elvis och åkte ditt där och njöt och god tårta och solnedgång och hade jätte trevligt.

Pussaaarrr:D


Kommentarer
Postat av: christel

var du på siestan? avis :P

2009-06-01 @ 16:45:28
URL: http://christelmua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0