Noaks ark och Moskén i Malmö igår

Igår var vi först på noaks ark och blev undervisade i HIV och AIDS. Snacka om att man blev orolig. Måste in och kolla mig så fort som möjligt. Sen åt vi på Sibylla,mums mums:P När vi hade ättit åkte vi till Moskén och lyssna på en man som berättade om mosken och muslimer. (jag tror jag höll på att somna ett fler tal gånger) Så himla tråkigt iallafall. Men men sen när jag kom hem träffa jag Lisa en stund och fick prata ut om mina kärleksproblem:P

Fick en bildnär vi satt utanför muskén:)


Alla kollar på allt annat utom kameran:P

Kommentarer
Postat av: Annie

Där har jag också varit, jag somnade. Pinsamt!

2009-05-20 @ 01:51:38
URL: http://anniesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0