Silken Dag:P

Gårdagen börja med att jag vakna i min underbara säng och skulle jobba och sen sluta den med att jag var i Varberg :P Jag åkte till jobb 05.00 på morgonen och det var ganska lugnt. Hade knappt något att göra men det var skönt, för var så tröt i alla fall :P 

Sen kom jag hem vid 13.30 så fråga lisa om vi skulle gå en runda i skogen så gjorde vi det, jätte trevligt snäckan. Snacka en massa, hade nästan träningsvärk i käken efter :P

Kl 17.30 bar det iväg till Varberg. Tog lite mer än 3h 30min att åka upp. Sen när vi kom fram så mötes vi av stora kramar av Anders och hans familj. Anders fyllde då 50 så vi skulle fira han lite då. Anders hade en gamal smedja som var från 1919 som där fanns jätte många gamla maskiner och verktyg som var jätte gamla och det häftiga var att allting funkade. Så vi satt där inne framför en brassa och snacka hela natten. Där var så mysigt. Vi var där då med Varbergs gänget och vi har så jävla kul tillsammans.

Vi festa hela naten och vid 4 tiden börja jag sitta och somna i stolen och då skriker Daniel FFFAAANNNYYY!!!!! i mitt öra, jag höll på att pissa på mig så rädd jag blev, så sen efter det så börja Danne också skrika i mitt öra så fort jag börja somna till i stolen. Så jävla hemska. Så vi festa ända till kl 7 på morgonen. Och när vi kommer hem till Daniel som vi ska sova hos så kastar jag mig i soffan och så fort jag har somnat så kommer Daniel med frusen juice som han lägger mellan brösten på mig. Snacka om att få spel så nu Daniel är det krig. Han la även fullt med salt i min säng på valborg. Smider planer om vad jag ska göra till han kommer hit nästa gång. Ni får gärna hjälpa mig med ideér!!! 

Och bilresan hem var fan inte nådig med Jane där bak i bilen. Full så in i helvete. Men men vi hade sjukt kul hela natten och hade jätte trevligt.

Älskar er alla från Varberg ni är så underbara

Daniel och Danne ser lite drågade ut:P
Daniel och Dane ser lite drågade ut:P

Danne, Jane, Daniel och Rogger

Jag och Danne:D

Daniel, Anders och Elvis

Danne som klär ut sig til Elvis Presley:P

Jane i bilresan hem till Daniel på morgonen


Kommentarer
Postat av: christel

fylle-bilder, me like :D

2009-05-04 @ 15:59:51
URL: http://christelmua.blogg.se/
Postat av: Danne

Stiiiligt=) meee like=)

2009-05-05 @ 23:21:03
Postat av: daniel karlsson

ja fy fan va kul vi hadde

2009-11-09 @ 11:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0