Bli brun och smal;D


Nu har jag bestämt mig att gå ner MYCKET i vikt och bli brun för det är så snyggt:P

Jag ska:
Inte äta:
Godis
chips och dippa
choklad
Socker till The eller fil
saft
läsk
alcohol
ljust bröd
flingor
sylt på macka
ost
kakor
tårtor
glass
snabbmat


och så ska jag tränna minst två gånger i veckan.
Dricka 2L vatten om dagen

Sola två gånger i veckan.

Och om jag är sjuk eller har snuva så får jag lov att hoppa en tränning den veckan
annars är det stenhårt!!

Försök att stöta mig nu för det kommer bli svårt!!
Ni som tror på mig skriv:)

Och får gärna joina mig:P
och skriv om ni vet fler onyttigheter som jag kan lägga till på min lista!

pussis and kissis
Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0