Fan vad jag är Oteknisk!!

Hejsan hoppsan alla:)

Idag har det varit en riktig softe dag för mig. Vakna med Patrik kl6 sen suttit vid datan hela dagen:) Sådan kreativ dag jag haft:P

Hans xbox kom med leveransen idag och jag försökte mig naturligt vis på detta. Det var en dum ideé. Satt säkert i 45 min och försökte få rätt på¨det men fick ingen färgbild:P Så tillslut gav jag upp!! inte roligt men jag kände att jag inte villle tillbringa min värdefulla tid på det mer:P

Det värsta var att sen när väll Patrik kom hem tog det två sek sen hade han fixat allt. Kände mig SÅ liten....

Prata en stund med Olivia innan idag och fan vad jag saknar henne, har inte träffat henne på år och dar har så mycket att prata om och nu ska hon flytta:( ioförsej så kan jag komma ut på lite äventyr nu men det kommer bli så sällen för det kostar ändå en del. Glömmer hela tiden vad stället heter men det låg utan för stockholm:P I will miss you (L)
¨
Sen ringde anna panna på sturup så fick jag pratat med henne också det var också sjukt länge sen. Prata av mig en del, hoppas att det inte blev för mycket:P Saknar er alla på sturup men inga av mina älsklingar var där sist jag var och hälsa på:( Miss you guys:)

Nahh det låter nästan som jag har mens, lite känslig:P hihi ibland får man vara det också:)

Detta inlägg till alla min älsklingar:D Anna, Christel, Sandra, Oliva, Lisa, Annie och Jenny:) love you babes


Puss och kram


Kommentarer
Postat av: christel

jag ska resa bort nu, så vi hinner inte ses gumman! :( men jag är hemma till jul!!! måste hitta på något då.. massa massa kramar till dig min sköna!

2009-11-18 @ 16:39:51
URL: http://christelmua.blogg.se/
Postat av: sandra

LOVE YOU TOO, BABE!!! <3

2009-11-19 @ 11:59:00
URL: http://sandrasabic.blogg.se/
Postat av: Lisa

Älskar dig med:D <3

2009-11-20 @ 21:49:52
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0