Fredag....

Jaa det finns inte att säga så mycket om idag, bara jobbat och så iochförsej fick jag träffa Mannen min efter :) Men innan i veckan så kom Jane hem till oss innan jag skulle ivägg och jobba och hon fick igång mig till att bugga och så filma vi detta för hon håller på att hålla en buggkurs till en kille :P hade gärna lagt ut filmen men jag vet inte riktigt hur man gör??? Får gärna skriva en förklaring hur man gör har velat ta reda på det länge men har inte fått tummarna loss:P

Så ska jag snart flytta hem till Jane i Staffanstorp:D längtar... och så ska jag ha en filmkväll som jag lovat Diana:)har inte glömt det:P

Och jag är duktig på att hålla dieten får jag säga men kan inte sola denna veckan för jag inte har några pengar:(

Ja just det sen hade vi strömavbrott häromdagen i holmeja som det nästan var storm ute och jag hade jobbat så jag kom inte hem från sent. Så det var kollsvart kunde knappt hitta från bilen till dörren:P Och påväggen var det två stora träd som hade vällt ut på gatan som tur var såg jag dom i tid så jag hann över på andra sidan gatan:) Sen bröt jag faktiskt min diet lite och drack två glas vin med mosan, men som jag inte druckit på så länge blev jag nästan full:P haha

nä som jag ska jobba hela helgen får jag hoppa i sängen nu:)

Puss och kramizzzzzzzzar

Banny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0