Helgens stim:)

I fredes degga jag nästan hela dagen :) så himla gyttan:P Sen på kvällen drog jag, morsan och Uffe hem till Peter och förfesta:) Hade jätte trevligt. Sen kom syrran och då börja det buggas där inne!! Blev nästan helt yrr:P Jag hade en klänning som stod rakt ut när jag snurra i buggen så jag råka visa mina snygg hotpants under till alla:P Så föreslog peter att jag kunde få låna hans string kallingar:D fan vad vi garva, tog till och med foto på Peter när han showa med dom:P Därefter drog vi vidare till sundspärlan med Kopparbärs rock :D Dansa hela kvällan när vi väll  kom till sundpärlan så var helt genomsvit när vi skulle köra:P

I lördes hade vi Gåsamiddag där hemma och fick ta med Patrik för första gången nu på ett år. Och han var så nervös så han skaka när han kom. Tyckte så synd om honom:P Men det gick jätte bra. Mycket bättre än vad jag trott. Sen efter gåsamiddan blev vi jäkligt sugna på att dra in till Törringe så jag fick snabbt springa och byta om och när jag kommer upp står Patrik och lär sig foxtrot. Så himla charmig:P Sen drog det av mot törringe och träffa en massa gamla vänner så hade jätte trevligt. Dansa även sjukt mycket och Patrik förvånande var också uppe och dansa mycket fast han nästan var nykter. det var präkta imponerande:P

Idag så blev det äntligen en lugn dag:P Patrik och jag tog en himla lång runda i skogen och vi hitta jätte mycket kantareller:D var jätte skoj:) Sen när vi kom hem smörstekte vi dom och hade det på mackan!! MUMS FILIBABA:)

Lite bilder från i fredes på förfesten:)









Pussar och kramar Banny


Kommentarer
Postat av: christel

så härlig helg!! :) själv har jag bara jobbat...

2009-11-16 @ 07:46:55
URL: http://christelmua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0