Min första dag på ett nytt liv:)

Den börja inte allt för bra. Vakna med att jag hade feber och hade sjukt ont i armen. Vaccinera mig igår¨så..
Nä fyfan och så ska mamsen direkt p¨å morgonen sätta en i arbete innan man ska på arbetet. Inte snällt. Sen åt jag frukost utan vitt bröd:P Sen stack till jobb. Var pina och pest att jobba med febber kan jag meddela. Sen stack jag och sola efter jobb sen direkt hem och hoppade i säng sen vakna jag halv nio så skulle jag följa med mamsen till vår kusin för att hämta målarfärg och det kunde hon såklart inte göra själv.

Har druckit en fasligt massa vatten och tacka nä både till kakor och godis idag:) känner mig redigt grym redan:P

Nä nu ska jag hoppa i säng så jag kan bli frisk:D

Love Fanny


Kommentarer
Postat av: Annie

Du det är inte bra att sola när man har feber, det kan vara farligt. Vila dig iställer. Kramar Annie

2009-11-11 @ 14:47:52
URL: http://anniesliv.blogg.se/
Postat av: christel

du är duktig fanny hjärtat :D

2009-11-12 @ 10:14:12
URL: http://christelmua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0