Rolig helg:D

I fredes träffa jag Jenny och gick en runda på mobilen. Skulle hitta present till Lisa och Tini men kunde verkligen inte komma på något att köppa till dom så kom Patrik på den underbara ide att jag kunden något roligt på taboo:) Så jag och Jenny tar bilen i fullfart till taboo. Hitta en boopradio, snoppmätarglas och en borat dräkt till Tini och en fin rosa dildo till Lisa. Och sen bar det av hemmåt så jag fick snabbt byta om sen kom Patrik och hämta mig så körde vi till Brandberg och skulle hämta upp honom och när vi kommer ditt står han i långkalsonger (såg rätt roligt ut faktiskt:P) Sen bar det äntligen av till Tini. Det som inte jag var bered på var att hans föräldrar också var där!!! Så det var lite pinsamt när han öppna vår present till honom och se hans försäldrars min om inte så Tinis:P haha jaja men det var en kul grej:)



I lördes så kom uffe och peter hem till mig och morsan och åt lite god mat och Peter hade med sig världens godaste äpplekaka. Tror jag åt halva själv:P Sen körde jag och hämta upp Diana och körde till Lisa på 20års fest. Men att hitta ut till denna lokalen var inte lätt. Och Diana som förmedlare från den som förklara till mig var inte lätt. Var nära att köra över en rondell, fan vad jag blev rädd när en rondell var precis framför bilen:P Var en sån mini som var lätt att missa. Men när vi äntligen kom fram hade jag skit roligt. DRack 6redbull så var så himla överspiddad till och med så nackhåret reste sig:P fick även lära mig lite teckenspråk:D


The best girls ever(K)

Tack för en trevlig helg:D

Puss och kram Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0