Söndag

Hejsan:)
Har jobbat hela helgen så det har inte hänt så mycket men men det finns alltid något att berätta:P

I lördes hade vi en konferand middag på 40 pers så vi hade tagit in extra till servicen och då var där en liten smal kille men ärligt trodde jag att han var bögg direkt jag såg han:P haha han hade byxer som slicka hans lilla gump det såg så himla roligt ut:P haha och så vifta han rätt mycket med händerna:P

Sen efter jobbet så stack jag och syrran til TINGVALLA:D hade jätte trevligt och dansa sjukt mycket:D älskar bara att bugga:P hihi

Men det var himla segt att köra hem sen när man var så trött efter en lång dag på jobb och sen ut höll nästan på att somna:P Så fick ha rutan nere och sjukt HÖG musik för att försöka bli pigg:)

Och när vi var på tingvalla så var det en kille och jag lovar han förföljde mig hela kvällen. Kunde verkligen inte bli av med han!! var nöd och näppe att jag kunde komma därifrån utan han i hälarna:P

nä det var helgens stim:P nu ska jag hoppa under täcket med Patrik;P

puss och kram sötnosar



Förätten idag på jobb:) la upp 28 st precis lika dana :)



Och denna igår:) ser smaskens ut:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0