ämmm????

Jag vet inte precis vad som riktigt hände. Jag kände mig hur bra som helst och plötsligt kände jag bara hur det burbla till i magen så fick springa in på toa och då spyr jag som en kalv!! Men problemet är att jag känner mig inte riktigt febrig eller sjuk. (klart man mår ju inte supper direkt efter man spytt) men jag skulle jobba idag. Så jag viste inte om jag skulle åka iallafall så jag ringde och fråga min chef vad han tyckte och han bara skratta och sa till mig du är inte ens välkommen Fanny. Okej, sa jag och vi la på luren. får väll ta det lilla lugna men jag känner mig faktiskt inte dålig:S konstigt:S undra vad det kunde vara som fick mig att spy så fast jag inte var dålig???



puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0