Björka loge:D

Hejsan allihop:)
Var på björka loge igår:) Först hade vi lite trevligt här hemma och åt middag och öva buggen tills vi skulle åka:P Blev faktiskt riktigt duktig om jag får säga det själv:P Sen när vi var där ute så blev tyvärr pojken för full så det blev lite jobbigt men men... Dansa med en skit duktig norrman där jag fick snurra en hel del, kunde nästan inte stå på bennen efter:P Men det var riktigt kul:D

Jag och Syrran:)
Idag har jag jobbat, var faktiskt riktigt skönt att komma till jobb idag, komma ifrån hemmet lite:P Och sen kom jag hem och efter det har jag bara slappat, riktigt najs:)

Ni får ha det såbra allihopp:) PUSS PUSS
PS: Här kommer en liten rolig historia också såklart:P

Tre män var på en skogstur när de plötsligt kom till en stor, brusande
älv.
De måste komma över till den andra sidan men hade ingen aning om
hur de skulle kunna klara av det..

Den förste mannen bad till Gud: "Käre Gud, ge mig styrka att korsa
den här älven!"
- Och Pang! så gav Gud honom starka armar och ben så att han kunde
simma
över älven på två timmar, efter att nästan ha drunknat flera
gånger.

Då sa näste man: "Käre Gud, ge mig styrka och verktyg så jag kan
korsa den här älven!"
- Och Pang! så gav Gud honom en roddbåt och han klarade av att ro
över
älven på en timme, även om båten var på väg att välta flera gånger.


Den tredje mannen hade sett hur det hade gått med de två andra, så
han bad
också en bön: "Käre Gud, ge mig styrka, verktyg och intelligens så
jag också
kan komma över älven!"
- Och Pang! så skapade Gud om mannen till en kvinna. Hon kollade
kartan,
gick några meter uppför älven och promenerade över bron.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så typiskt att vi inte kunde följa med. Men taxin skulle kostat alldeles förmycket. Vi får ses nästa gång jag är nere, det blir om tre veckor. Pusspuss

2009-09-07 @ 20:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0