BREEZE:D

Hejsan alla
då var det utgång till breeze igår:) hade sjukt trevligt. Träffa Lisa, diana, lars och daniel som jag gick ut med:) Hade så jävla sjukt ball:) dansa så svetten rann av mig;P hihi. Och fick även sjungt lite kareoki:P Träffa innan dess emelie, jane och frida och vi stack in till max medan jag vänta in dom andra. Och dom var helt vilda:P Jane och frida börja tummbrottas och sen blev det värsta tävlingen:P Sen blev det armbrytningen, men jane vann ju överlägset fast vi andra hjälpte frida, det är en jävla stark syster man har:P Sen blev det kila under handen och slå om ni känner till den:P och jag lovar vi hade allas ögon i restaurangen på oss, tror du vi lugna oss för det?? nä vi blev värre:P hahaha.

Nä efter en hård kväll igår kände jag mig förtjänt av ett varmt bad och en god kebabtallrik:D så himla najs. Fick även sovit en stund nu innan Jane hämta mig. Och nu sitter jag hemma och tror att det blir en lugn kväll:) kan behövas det ibland också:)

Puss och kram alla(K)


Jag, Diana och Lisa som sjunger sjunger Ont det gör ont med Lena philipsson:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0