Halkan och ny mobil:D

Hejsan hoppasan allihoppa:D

Körde halkan igår. Var en jäkla känsla att sitta i bilen själv för första gången:) men det blev lite drygt mot slutet då hade vi nästan hållt på i 3h. Och i början gjorde vi en liten övning när man satt i en bil som skulle ha "voltat" så skulle man försöka öppna dörren så den låg på sidan. Och det var inte en enkel match. Fan vad det var jobbigt. Och då när min lärare snurra bilen när vi satt i så tyckte han förstås att det var jätte kul när vi var upp och ner!!!! Fick så sjukt ont i huvet. Och den andre gruppen som hade en annan lärrare han stanna aldrig upp och ner med dom och bara snabbt förbi. Men så klart tyckte min lärrare att det såg sjukt roligt ut när vi hängde där upp och ner. Sen vägde jag 3,4ton i 50 km i h :P alltid bra att veta:P fick även åka i en liten stol som skulle krocka i 19kl i timmen. Det var bara jag som våga göra det men det var det inte värt fick ont i nyckelbennet:( Men övningarna ute var roliga. och den andre lärraren som dom andre hade prata så jäkla roligt. Hade så himla svårt att hålla mig när han prata:P haha. asåååååå sa han nog efter var mening och verkligen drog ut på ordets ååååååååå:P haha



Halkan



Och köppte denna mobilen igår också:)

Var och hälsa på Johannes på Godset i Lund igår när jag skulle till Nova. Och han har fixat en överraskning till mig på lördag men han vägra säga vad det är!! och jag är så himla nyfiken. Han säger att det kommer va en stor upplevelse för mig och att jag måste ha hatt eller mössa. Och så kommer det vara i ca 4h och det är här i skåne. Han har pratat med min mamma och ordnat upp något med henne som hon ska göra. Och han är jätte nervös!! Detta är vad jag har lyckats få ur Johannes och jag kan inte komma på vad det kan vara för något!!! Ni vill inte hjälpa mig komma på vad det kan vara?

Du Annie har ju klurat ut alla mina gåtor. försök klura ut denna:P haha

Puss och kram alla(K)

 


Kommentarer
Postat av: Annie

Flyga luftballong kanske hahaha och egentligen är det Mattias som kommit på alla gåtorna och sagt dem till mig hihi

2009-09-16 @ 17:32:21
URL: http://anniesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0