JÄVLA SVINNNNN!!!!!!!!!!!

Jävla idiot, tror att du kunnat flörta med min syster, kusin och vännina utan att jag skulle få reda på det????!!! Du är fan dum i huvudet. Fattar inte hur du kunde få mig att lita på dig så, alla sa till mig att det var något som var skumt. Har inga vänner och flörtar med min släkt. Nä JÄVLA PSYKOPAT. Har fan något fel i huvet. Fan vad jag hatar dig. Och silken jävla tur att jag inte hade bokat resan änn. Nä klarar mig så jävla fucking bra utan dig. Är så jävla glad att jag är singel igen så jag kan leva mitt liv fullt ut och tänka på min familj och vänner. Du fattar inte vad du har gått miste om din jävla idiot. Hoppas du brinner i helvetet!!!!! för det förkännar du!! Fatta hur jobbigt min syster tyckte det var att berätta det. Att du bara har kunnat göra så mot henne och MIG. Nä jag säger bara en sak: JÄVLA PSYKOPAT


Kommentarer
Postat av: sandra

han är absolut inte värd dig, killar är skit ibland.... stå på dig, love you gumman <3

2009-09-18 @ 19:51:31
URL: http://sandrasabic.blogg.se/
Postat av: christel

tänker på dig gumman! är hemma nu igen!

<3

2009-09-19 @ 11:36:19
URL: http://christelmua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0