Måndag

Idag har jag varit på körlektion och sen har jag städat, diskat och skrubbat på jobb. Inte så kul, fick russin händer sen. Såg inte så fräscht ut. Sen var Johan snäll och körde mig hem. Då träffa jag brossan på hållplatsen så jag fick följe hem:) Och så¨fort jag kom in genom dörren fick jag bara ett sådant socker sugg. Så gjorde neggerbullar till mig och Elvis:P Var jällar i det gott:) Sen fick jag sätta in en maskin tvätt som morsan tjatar om att jag inte hjälper till här hemma. När Annette kom hem fick jag göra lite mat och visa mina kocktalanger och göra köttfäsrssås och spagetti:P haha

Imorgon ska jag göra Halkan:D wiie ska bli så jäkla kul:) Och så ska jag köppa ny mobil imorgon också:D blir en rolig dag imorgon:) Längtar!!

Puss och kram


Jag och min bästa kompis;P

Grattis annie för ännu en gåta som du klura ut.

Här kommer nästa gåta!

Vad är det som kan sitta i ett hörn och ändå åka jorden runt?



 


Kommentarer
Postat av: Annie

Yeeh, ett frimärke!

2009-09-14 @ 21:00:10
URL: http://anniesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0