silken sjuk dag idag !!!

Idag så fick jag äntligen mitt anställningsbevis som jag tjatat på i veckor!!! Och när vi skulle förhandla lönen så blev jag så förbannad!! Han sa till mig att den lönen jag hade på sturup hade jag bara pga dom dumma arbetstiderna och sen fråga han plötsligt: Har du barn? Jag: nä, Har du hus? Jag: nä, Har du Lån på 2 mille? Jag: nä, Chefen: Nä då behöver du inte så hög lön iheller!! Jag blev så chokad och förbannad så¨jag knappt fick fram något ord, men till slut fick jag fram min vilja. Men sån idiot som tror att lönnen handlar om min livssitvation! Det handlar väll förfan om min erfarenhet till yrket och hur duktig jag är. Nä men som tur var så gav jag ju inte efter utan fick nära det jag ville ha iallafall.

Sen när vi skulle göra creambrulé jag och Johan skulle han bränna av sockert så börja gasen rinna ut på sidorna upp på johans hand och fan vad det börja brinna!!!! Blev så sjukt chokad och rädd. Så Johan fick springa ut och huta ut gas tuben. Och silket jävla humör Johan fick sen och fast han hade så ont så skulle han inte få någon hjälp utan han skulle göra allt själv. Det är så typiskt killar att dom inte kan visa hur ont dom har eller få någon hjälp överhuvudtaget. Nä istället blev han bara jävligt förbannad på mig för jag ville hjälpa han. Jaja tillslut lugna han ju ner sig. och tur var väll det.

Nä silka dagar man kan ha ibland:P nä nu ska jag slänga mig på huvudkudden:) ni får ha det så bra allihopp:D

Pusssssss(K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0