Trevlig helg:D

I fredes var jag bara hemma med morsan och Jane och tog det lilla lugna. Softa precis hela dagen så himla skönt:D

I Lördes skulle vi få hem lite folk för att sen dra till björka:) Så vi fick storstädat här hemma och sen kom mina kusiner Sabina och Malin med en liten flicka som jag inte kommer ihåg namnet på:P Snacka och hade trevligt. Gjorde god mat sen kom Emelie och Peter:) Åt den goda maten sen stack kusinerna och ungen hem. Drack lite vin och god öl och hade trevligt. Sen brakade loss:P Här kom jätte mycket folk. Hade så jäkla trevligt och så fick jag både övat buggen med både Peter och Daniel för björka. Och när vi väll kom till Björka sen så lovar jag att jag bugga konstant från vi kom in till vi åkte hem. Fick ta nån pause och svalka av mig bara:P Hade jätte trevligt. Bästa kvällen på länge:D

 Mongo bild med Daniel:P

kiss kiss mommy:)

Eve och Jane:)


Emelie och morsan:P


Theress och hennes kompisar :P

Jelzin och Martin:D

Linn:D

Denny och jag mongo som alltid:P

Daniel och Eve:)

Tack för en jätte trevlig kväll allihopp:D

Puss och kram Fanny

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0