Nyår:D

Gott nytt år på er alla:)
Var i Malmö på nyår och fira det med Patrik, Diana, Lisa och hennes kille repektive kompisar. Hade jätte trevligt fast svårigheterna med att komunicera:P men hade jätte kul. Förfesta hos en som hette Martin. Sen drog vi vidare till bigbowl:) där fick vi fördrink och sen bowla vi i 2 hela timmar. ( hade sån träningsvärk i bakre benet dagen efter:/) Efter bowlingen åt vi tre rätters. vi hade hackad lax med hjortronsmarmelad med lite grönt :) sen till huvudrätt hade vi fronseska med champinjonsås och nypotatis. Sen hade vi min favorit! creambrulle:D Patrik börja bli lite full vid middan så trodde han att han kunde teckenspråk och jag lovar det kunde han verkligen inte!! har nog aldrig skrattat åt han så mycket som jag gjorde då:) vid tolvslaget så gick vi ut och kolla på raketerna och fick champanj, (men jag alcoholfritt:() När vi hade sett dom fina raketerna tog vi bilen och körde till STAFFANSTORP:D:P Hälsa på Björne en stund och träffa faktisk på Billy som jag inte sett sen jag gick i 9:an. fick som tur var ihop lite taxipengar där:) när Patrik och jag skulle köra till rydsgård blev jag stoppad av polisen mitt i staffanstorp. och jag blev så nervös att jag gav honom bankkortet när han fråga om körkortet:P så himla pinsamt!! sen fick jag blåsa också men hade som sagt inte druckit en enda droppe alcohol så jag klara det fint:D

Väll i Rydsgård gick vi in till Tobbe en runda också men alla var stupfulla så vi gick upp i patrikslägenhet. Och där somna vi gott:D

Tack för ett trevligt nyår som jag fick firra det med och god fortsättning:)

puss och kram fanny 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahaha, undrar om de förstod vad Patrik tecknade;)

2010-01-06 @ 16:42:04
URL: http://[email protected]
Postat av: fanny

nä men dom nicka som om dom förstod bara för att inte såra hans känslor:P hihi

2010-01-07 @ 17:17:03
URL: http://fannyflummig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0