morgonen kl 7.00

Hejsan alla mina underbara läsare:)

Har sovit som en stock inatt fast jag kanske inte borde:/ blev en jävla fight med patrik igår kväll blev säkert tre ronder:P Och jag vann såklart. Den starke i familjen:P Och idag känns det så konstigt. Vill vi verkligen vara tillsammans?? Bråkar man så man nästan börjar slås,, gör man verkligen så? eller är vi ensama med att göra så? för jag vill inte ha de så.

Har varit hemma från jobb nu i nästan fyra dagar idag och Patrik sluta snusa för 2 dagar sen. Kanske är en dålig kombination:??? Hoppas det bara var tillfälligt. vet att jag också var pain in the as när jag sluta röka. får väll vara lite tålmodig med han nu.

Och jag håller verkligen på att bli crazy!! Klarar inte att vara hemma så länge utan att kunna göra någnting så ska faktiskt provjobba imorgon om det går bra.Det dumma är bara att så fort jag inte tar en pilla som jag ska så gör det sjukt ont i knäet. det kan väll inte vara bra? eller så tar jag bara mina piller som jag ska och slutar kvida:P

Nä nu ska jag försöka göra ett försök med att somna om! om ni har en bra film ni kan rekomendera som jag kan ladda ner och kolla på idag så hade det varit jätte snällt om ni skrivit det.
Är så tröt på amatörfilmer:P

Puss och kram Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0