heldag med familjen

Hejsan alla sötnosar:)

Familjedag på stan :)

Först kom jag hem till morsan kl 07.00 åt god frukost med surdegsbröd. mums mums:) Därefter körde vi till Bara så Elvis kunde gå till tandläkaren och kolla så han inte hade några hål i tänderna. Medans han var dör inne snacka jag och morsan om sex för första gången tror jag:P haha riktigt roligt faktiskt, hur man ska få killen att förföra en på ett snyggt sätt om dom är ute efter något mums mums:P haha.
Sen körde vi direkt till värnhem och satte oss på det fattigaste cafe´t men dom hade sjukt goda sandwich och billigt som fan.
Sen blev det dags för laserdoom!! Sprang runt som galningar och har aldrig sett mamma så inne i ett spel. Drogs sig längs väggarna, rulla sig på golvet och smög upp bakom dom :P haha riktigt kul.
Därefter var det dags för lite ficka igen:) åt goda pannkakor medan dom andra två och kakor, nyttigare än dom i alla fall :P
Bowlingen var riktigt roligt med 1h för tre personer på en bana blev lite för mycket. Hade så ont i handleden sen. Men jag vann iallafall:) hihi.
Sen efter bowlingen spela vi lufthockey eller vad heter, mamma tog i så hon blev helt svettig men Elvis slog oss med stora mått:)
Sen var det dags för mina king wings på burgerking:) Äter alltid det när jag är i Malmö, riktigt gott:)

När vi kom hem tog det inte mer än 2min så hade Elvis slocknat i soffan, Är inte lätt och vara i stan med två sten hårda brudar ;P Medan han låg och sov gjorde jag och mamma mat och kolla på film.

Riktigt härlig dag!! när jag kom hem sen kl 20.30 tog det inte många minuter innan jag slockna :P

Tack och godnatt!:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0