Vecka 17 :)

Hejsan alla:)

vakna kl 07.00 nu på morgonen, och var hur pigg som helst. Kom på att jag la mig redan kl 20.00 igår för att jag inte hade kunnat sova middag igår. Allting blir så stressigt nu när man är såhär långt gången. Man börjar tänka på allting som måste förberedas. Och vi har inte ens hittat en lägenhet än som vi ska flytta till. Sen samtidigt är det mycket nu i skolan innan jag slutar som jag måste hinna klart med. Och sen när man kommer hem så är det allt hushållsarbete som ska göras som ingen annan verkar vara intresserad av! Men men får väll hoppas att det ordnar sig.

Känner att denna vecka har varit väldigt jobbig för man oroar sig så mycket och har svårt att somna på nätterna och vaknar ofta av mardrömmar. Men som tur är så finns Patrik där och lyssnar och försöker hjälpa mig.

Man har också börjat känna sig väldigt trött så jag måste sova middag annars så somnar jag, ja kl 20.00 på kvällen :P så det är viktigt att jag tar mig tid att sova en liten stund på dagen.

Kroppen börjar bli lite otymplig och vill inte hänga med hela tiden. Vända sig i sängen och ta på sig strumpor är inte lika lätt som det var innan :P

Nä nu ska jag sluta klaga och idag blir det EKEBO OCH DANSA !!!:D:D:D:D

puss o kram Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0