Tvillingar:D

Hejsan alla

fick reda på för ett tag sen att jag ska ha tvillingar. Tänkte att jag kunde börja skriva lite om det.

Just nu är jag i vecka 12. Har börjat må mycket bättre och äter absolut bara det jag känner för, annars mår jag bara illa. magen börjar titta fram, men mår faktiskt bara bra av det. Känns som att allting är som det ska då.

I början av graviditeten så mådde jag jätte dåligt. Mådde ofta illa. Fick lära mig att jag skulle börja äte folsyretableter men efter ett tag så börja jag såklart glömma att ta dom men faktiskt började jag må bättre då och nu när jag tar dom blir jag faktiskt sämre så jag ska fråga barnmorskan nästa gång om det kan vara så att jag inte behöver ta dom.

den 19/10 ska jag lyssna på deras hjärtan:) ska bli så spännande. Längtar!!!:)

Känns så overkligt att jag ska bli mamma! kan inte riktigt fatta det, men ser ändå så mycket fram emot det. Har världens underbaraste pojkvän som verkligen har överseende med mitt humör nu, finns ingen bättre. springer ärende till mig och gör mat till mig på kvällen så jag slipper må illa på morgonen:) han är verkligen helt underbar. Vet att han kommer bli en helt underbar pappa.

Nä nu ska jag vidare till skolan. Får har det så bra alla.

kramar Fanny:)



Underbara prinsen och prinsessan


Kommentarer
Postat av: Malin Munther

Det är så roligt att ni ska få småttingar. :) <3

2010-11-03 @ 17:15:34
URL: http://ettlivtillsammans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0